ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΠΑΠΑΔΙΤΣΑΣ, Τα παραμιλητά του Τιθωνού 5

08.11.2012

***

Όλα τα ρυάκια τις βροχές τα νέχταρά σου φύση
τα ζαρωμένα μάτια μου στο φως έχουν ρουφήσει.

Μια σε κοιτάζω μέσα μου και μια σε βρίσκω απ’ έξω
στο κάλεσμα του μυστικού σου είμαι έτοιμος να τρέξω

με αδύναμα νεφρά καρδιά και με κομμένα μέλη
και με τη μνήμη ολόξερη κερήθρα δίχως μέλι.

Μα ολόστεγνο προτού βρεθώ κουφάρι το χειμώνα
το κορμί βόγκαε μέσα του βαριά κι ανυπομόνα’

να γίνουν διάφανα φτερά τό ’να και τ’ άλλο χέρι
και τζίτζικας να τραγουδάω μόνο ένα καλοκαίρι.

Πηγή:
Το Προεόρτιον, 1984

Εικονογράφηση:
Στέφανος Πάσχος, Γυμνό, αναλογική λήψη και επεξεργασία, 1997

One Response to “ΔΗΜΗΤΡΗΣ Π. ΠΑΠΑΔΙΤΣΑΣ, Τα παραμιλητά του Τιθωνού 5”

  1. tamistas Says:

    Αν Τιθωνό με λέγανε κι είχα κομμένα μέλη
    και μνήμη άδεια και ξερή, κερήθρα δίχως μέλι,
    θα ’λεγα πως σκοτίστηκα, πως διόλου δεν με μέλει,
    τώρα που σίμωσε ο χειμών, το τι γενέσθαι μέλλει,
    καθώς τη μόνη μου χαρά, τα μουσικά μου μέλη,
    με τέλματα τα ταίριαζα, με καλαμιές και μ’ έλη.

Σχολιάστε

