ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ, Το αστείο

04.12.2009

.

Μ’ άφησες μόνο ο διάολος να πάρει τη μοίρα μου
θα σ’ είχα σφάξει αν ήταν του χαρακτήρα μου
μ’ ένα σαλάμι αφημένο καιρό στο ψυγείο
είπα λοιπόν κι εγώ να σου κάνω έν’ αστείο

Και πήρα στο τμήμα αμέσως και τους τηλεφώνησα
και παγωμένα τους είπα πως σε δολοφόνησα
στη μηχανή του κιμά είπα σ’ είχα λιανίσει
κι ένα σαλάμι με σένα πως είχα γεμίσει

Και ήρθαν στο σπίτι αμέσως για να με πιάσουνε
και στα μπαλκόνια βγήκανε για να μη χάσουνε
πω πω να δεις το αίμα του πλήθους παγώνει
μ’ ένα σαλάμι που παίρνανε σ’ ένα σεντόνι

Και πρώτη σελίδα να γράφει ο Τύπος διάφορα
και ν’ απορώ κοίτα ρε πως τα κατάφερα
για να σε κάνω κοντά μου ξανά να γυρίσεις
στ’ αλλαντικά να κοπούν εντελώς οι πωλήσεις

Και πλάκες επίσης γινήκαν στην αναπαράσταση
που μου τη βαράει κι αρχίζω κι εγώ την παράσταση
τους δείχνω νά φέτες κόβω απ’ το σαλαμάκι
και τους ρωτάω αν έχει κανένα ουζάκι

Που λες τους τη δίνει να θέλουνε να με λιντζάρουνε
και για μια πλάκα την κεφαλή να μου πάρουνε
κάπου εδώ μωρό μου τ’ αστεία τελειώνουν
προφυλακιστέο με βγάζουν και μέσα με χώνουν

Και λέω την αλήθεια και τώρα πια δε με πιστεύουνε
τρελοί και γιατροί μες στο Δαφνί μ’ αποφεύγουνε
και περιμένω μωρό μου να ρθεις να τους πεις
πως είσαι καλά δεν είσαι σαλάμι και ζεις

Βασίλης Νικολαΐδης, Το αστείο, 1982

3 Σχόλια “ΒΑΣΙΛΗΣ ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ, Το αστείο”

  1. pavlinamarvin Says:

    .-)

  2. Γιώργος Λυκοτραφίτης Says:

    Νοσταλγεί κανείς τον καιρό που ήταν κοντά μας ο Μάνος Χατζιδάκις, με τους αγώνες τραγουδιού που διοργάνωσε, τα σχόλιά του, την συνεχή του παρουσία στο καθημερινό μας γίγνεσθαι, την μουσική του -κυρίως αυτή, τόσο ζωντανά όλα, ώστε πιστέψαμε ότι δεν θα τελείωναν ποτέ. Πόσο γελαστήκαμε…

  3. JACQUI Says:

    Συμπαθές.

Σχολιάστε

