ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΒΟΛΚΩΦ, Triste

02.12.2009

.

Στη θλίψη έλιωσε η φωνή μου δε Σ’ ακούω
τώρα είμαι θόρυβος και λόγια και βοή
τώρα είμαι αντίλαλος αυτών που έχω μισήσει
μάτι κενό δράση ανερμάτιστη τυφλή

πρέπει ξανά ξανά στον άνθρωπο να εγκύψεις
ο Λόγος αίμα στο αίμα πάλι ν’ ακουστεί
θανάτωσέ με αν έτσι θέλησες μα πες μου

εκεί που Εγώ εκεί που Εγώ μαζί μου εσύ.

theodosisvolkof.blogspot.com, 2009

3 Σχόλια “ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΒΟΛΚΩΦ, Triste”


  1. Υποκλίνομαι στην τέχνη του Βολκώφ.

  2. JACQUI Says:

    Ευτυχώς που υπάρχει η Tristeza του Jobim…

    • Γιώργος Λυκοτραφίτης Says:

      Τι τον θέλεις τον Jobim όταν έχεις τον Volkoff δίπλα σου, καημένε!

Σχολιάστε

