ΗΛΙΑΣ ΛΑΓΙΟΣ, Βροχηδόν

14.07.2009

.

ο θάνατος θα ρθεί να με γλεντήσει
μαχαίρι προσφυγιάς, πιρούνι ανέμου
(ακούω στρεβλές τις λέξεις μου να τρέμου-
νε προς την κάπως εύρυθμή του κλήση)
·

προς τον αιτούντα τ’ Όνομα αναφέρω
να μην βελάζει Παραδείσου φήμη
(κι έχει κακοφορμίσει πλάνο ενθύμι-
ο: μ’ όρισε μεσήλικα και γέρο)
·

ο θάνατος, ο πιο ακριβός μου φίλος
θα
ρθεί να μεταλάβει τη φωνή μου
(υπάρχεις η φωνή μου; στης ερήμου
σου να υλακείς το πριν ως άγριος σκύλος; )

ο θάνατος θα ρθεί να με τσουλήσει
νύφη της παιδικής μου μαλακίας
(εδώ θροεί ένας κλώνος ακακίας,
εκεί το αίνιγμα προέταξεν η λύση)
·

ω, πλέον δεινό, δειλό μου θανατάκι:
Ηλίας Λάγιος
· βάστα το για πάντα
(την ύστατη ώρα θα κρατούν αβάντα
στίχοι Κάλβου, Καβάφη, Καρυωτάκη)
·

βίζα φωτός πατείς στο μεσημέρι
με βάγια, κι από σκότος χορτασμένος
(δικέ μου, πώς κατάντησες; ασμένως
ο ξένος, που κανείς δεν θα προφέρει)
·

κι εντέλει θά ρθεις, μόρτης στο πλευρό μου
το ελάχιστο κακό που
χω ψαρέψει
(για να τελέσεις τη σεπτή μου στέψη
σ’ ανώνυμη στροφή εκλιπόντος δρόμου)
·

Πράξη υποταγής, 2000

One Response to “ΗΛΙΑΣ ΛΑΓΙΟΣ, Βροχηδόν”

  1. Ελένη Μαρινάκη Says:

    Να γράφεις άραγε ποιήματα εκεί που βρίσκεσαι;
    Να αστράφτει η φωνή σου απαγγέλοντας;

Σχολιάστε

